Världens just nu minst älskvärda person

Lite så känner jag mig just nu. Inte ens väckarklockan ville väcka mig imorse. Det är vad man får när man lyckas med att inte plugga körkortsteori under en hel helg när man har teoriprov på en tisdag. Det tror jag stenhårt på. Sen sitter jag här och äter äckligt, oljigt saltchips till frukost. Och snart hinner jag inte klä på mig, tvätta året och sminka mig i tid för att hinna med bussen. I dag är en obligatorisk dag i skolan=förbjudet att missa bussen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej du!

Japp, en äkta mumiefierad katt under vårat golv :-)

Nepp vi bor inte i Egypten,men (enligt mig "nästan) vi bor längst ner i Skåne ;-)

Du,lycka till med körkortet!!! Jag har inte lyckats ta mitt ännu och för att få dig att må bättre så kan jag säga att jag "försökt" i 18 år muahahaha SÅ duktig är jag på att plugga :-(

Mycket intressant blogg du har (djup),hinner inte läsa igenom allt nu,men ska ta mig tid någon dag

:-))

STOR KRAM

/Rebecka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback