Skit också

Jag kuggade uppkörningen. Har lugnant ner mig nu och nästintill kommit över det men jag kände mig ganska så uppriven på väg enhem. Det var nära att bli godkänt sa han, men det gick lite för fort ibland så att jag missade en väjningsplikt och en och annan bil. Inte bra.
    Köpte lite godis och läsk som tröst på Pressbyrån - skit dyrt. Men jag måste säga att Ubuntu cola är faktiskt riktigt gott.  När jag tänker "Ubuntu" tänker jag genast på datorer och börjar direkt morra över hela Piratebay rättegång. Även om Piratebay skulle förlora så kommer det inte betyda nånting annat än att bolagen får in sina förlorade sedlar. Det går inte att ändra hela "fildelningskulturen", det är alldeles för utbrett och det är en självklarhet för mig och mina jämnåriga att man får tag på film och musik gratis, det är vi är uppväxta med. Om jag köper en film t.ex. så är det för att jag verkligen gillar den.



"När en miljon människor bryter mot en lag varje dag är det lagen det är fel på"


Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Oh vad skönt med allt betalt redan! :D

Postat av: Ida

Vad synd på uppkörningen! :( Men då sätter du den nästa gång! Ubuntu då tänker jag på Linux, hua! Men pingvinen är söt ;)

2009-03-04 @ 20:32:59
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback