Out of the closet

Innan jag springer iväg till jobbet tänkte jag bara snabbt kliva ut ur garderoben för hela bloggsfären och berätta att jag är en Harry Potter nörd! Om man kikar på tidigare inlägg så kan man tydligt se att jag tycker mycket om Harry Potter böckerna, men det ingen faktiskt vet om mig är att jag har en hemsida tillägnad mitt intresse för Harry Potter. "Min Harry Potter sida" kallar jag den. Där uppdaterar jag med nyheter och bilder om dom kommande filmerna och berättar om mitt intresse och favorit karaktärer etc. Inte ens min familj eller närmsta vänner känner till den, trots att dom får stå ut med mitt eviga Potter prat. Jag har inte behöva outa mig för varken familj eller vänner då dom antingen delar mitt intresse eller helt enkelt får stå ut med att jag t.ex. tittar på en HP film minst en gång i månaden.
     Jag hade det perfekta tillfället förra året att berätta för hela skolan om mitt intresse för Harry Potter i ett mediaprojekt och jag gjorde nån sorts videoblogg om mitt beroende men jag hade aldrig tid att avsluta den och sen dess har jag hållt mitt nördiga intresse för mig själv när jag träffat nya människor. Men nu är det ute på Internet. Alla vet. Synd bara att ingen vet vem jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback