I really do love the rain!

Regnet öste ner och jag njöt :) Jag älskar när det regnar, det är så mysigt! När det duggar är det jätte skönt att gå en promenad eller jogga och när det bara är grått och regn i luften så är det så härligt att bara cykla några varv runt området. Nu känner jag doften av curry och maten e snart klar. Yumm! Jag har varit hungrig hela "morgonen" (gick upp 12:30) och nu kurrar det galet mycket i kistan. Efter att jag har ätit ska jag ut och cykla i världens härliagste gråa väder, borde cykla upp till stan och köpa tidning för resan men stan ligger som sagt upp och att cykla uppåt med cykel är aldrig kul. Sen kör jag en sön ansiktsbehandling och sen blir det tidig kväll med guacamole röra och chips! Vilken skön dag :) Jag får bara inte glömma att klämma in packning och städning nånstans där emellan...
image149 CIAO /SUNNY.

image148


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sommarregn är mysigt, det luktar så gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback