Victoria Silvstedt

Kära dagbok...
Idag var det första skoldan efter lovet, och det var rätt uppiggande gå tillbax till normala rutiner och inte sova till 12 och gå o lägga sig kl. 3, men d va inte lätt att vakna 06:30!
Victoria Silvstedt var med i Ett herrans liv igår och var lika glamorös som vanligt men hon var lite blyg för vissa frågor tyckte jag.
Jag gick till Pressbyrån efter skolan för att köpa Nylon men den fanns inte bland det lilla utbudet så det blev Starlet istället. Starlet värkade i mina ögon vara en tönt tidning men efter att köpt två tidningar så visade det sig att jag hade fel. Den e intressant med lagom mycket mode och skvaller och den riktar sig till tjejer i 14-17 års åldern.
Men nu ska jag inte slösa mer tid, egentligen så borde jag sitta o plugga meeen...
CIAO!

 
Flaunt it  Sminkburkar Glam girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback