Majskolv och kebabpizza

black heart Hallå hela festen!
Ännu en dag på praktiken som gick riktigt segt. Och vid lunchen så åt alla fröknar varsin kebabpizza medans barnen (och jag) fick nöja oss med ris och grönsakssås, som faktiskt var rätt gott, men jag tycker det är riktigt dålig stil att göra så. Det gjorde mig iaf skit sugen på en varm kebabpizza men dum som jag e så hade jag valt att lämna plånboken hemma (pizzerian ligger precis nedanför dagiset, och inte långt ifrån där jag bor) och lat som jag e så orkade jag inte gå fram och tillbax så jag värmde en majskolv istället och kollade på Svampbob.

food2   food3   food1

Nu sitter jag iaf och käkar en Snickers. Jag sa till mig själv i slutet av veckan att den här veckan så skulle jag bara äta nyttigt eftersom jag hade levt på chips hela helgen. Men det är inte så lätt när mamma köper ett 10 pack Snickers och 4 choklad kakor som ligger i kylen och väntar på att bli uppätna...
Och just nu orkar jag verkligen inte åka till Stockholm. Jag vet att jag kommer ångra mig ordentligt sen och jag har surfat runt på alla modebloggar för att försöka få tillbax shopping begäret men jag e helt slut så jag stannar hemma. Åker isf kanske imorn om jag orkar. Då e jag oxå nyduschad och kommer känna mig fräschare.
 blinking heart2 CIAO //SUNNY

cocolat2    cocolat3    cocolat1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback