Julpynt

Jag har inte ta´tt ner julpyntet än :D Ljusslingorna får va kvar tills det inte är mörkt längre, men alla små tomtar som gömmer sig här och var i mitt rum måste jag packa ner. jag e så j--la sur att det började snöa nu för en vecka sen! Massor med snö, och jag älskar snö, men den skulla ha kommiet vid julen!! Jag hade för första gången i mitt liv världens julkänsla och jag pyntade mitt rum jätte fint och drömde om julen och snön varje dag, men så kom det ingen j--la snö! Sncka om att jag blev deppig. Men jag blev iaf glad när snön kom och skyndade mig hem från skolan för att göra en snögubbe men då hade jag glömt hur man gjorde, när jag sen kom på det så gick det inte för det var bara en massa äcklig pudersnö! Tvi! Ah, nu retar jag upp mig själv! Meningen med där här inlägget var att jag ville visa upp världens finaste julpynt och en close-up på fågel halsbandet jag köpte från Glitter. Älska fågeltryck, men grejjen e att ingen affär säljer tröjor eller hoodies med fågeltryck och det retar skiten ur mig! Det var som när jag skulle köpa en quiltad bag i sommras men dom fanns ingenstans och nu finns dom överallt.
Nån som sett nån sorts tröja eller byxor, eller plagg över huvud taget, med fågeltryck på? Tipsa!
blinking heart2 Anyways, CIAO!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback