Gårdagens shopping

blinking heart Mornin' y'all!
Jag åkte och shoppade igår ändå. Jag försökte vara impulsiv (so not me) och även om det började dåligt; hittade inte vattenflaskan, glömde necessären med läppsalva så mina läppar torkade ut totalt, så slutade det iaf med det jag behövde: deo och avsminkning plus några fynd: blus och kofta från Cubus på rea, halsband från Ur & Penn för halva pris och ett halsband från Glitter. Men jag orkade inte second hand shoppa den här gången.



Både koftan och blusen e aningen förstora, men blusen kan sys in iaf. Sen blev det iaf pommes frittes och Cola från Burger King som belöning, men dom orsakade nästan att jag missade tåget. Och missade tåget gjorde jag faktiskt också, fast det var anslutningen som jag missade, men mamma e juste som alltid och ställer upp och hämtar :)
Nylon fanns förresten inte nånstans! Förmodligen för att det nya numret med Sienna Miller släpptes igår i England och då kommer dom nog inte till Sverige förns imorn eller om en månad, vad vet jag.
Praoen var iaf jätte kul i dag! Jag gungade barnen halva dan (jobbigt, men kul). Ikväll ska vi hitta på nåt med pappa, pizza förhoppningsvis, jag kan inte släppa tansken på en stor varm kebabpizza!!
Jag började förresten ladda ner Svampbob filmen i helgen och idag blev den färdig! Kollar på den imorn förmodligen.
blinking heart2 CIAO //SUNNY

beauty3    beauty2    beauty1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback