Dagis prao

blinking heart G´day!
I dag var första dagen på praktiken och jag var ganska nervös, men när jag väl kom dit var alla jätte trevliga och till min glädje fick jag veta att jag skulle jobba med 1-4 åringarna. Jag fick kontakt med barnen ganska fort vilket känndes skönt och jag försökte våga "släppa loss" lite, jag kan tycka det e jobbigt att vara barslig framför vuxna, men dom som arbetade här var på samma nivå som jag så det var bra. Jag kommer fortsätta jobba 4 timmar p/dag vilket känns skönt. 8:00 till 12:00 e inte så dåligt ;) fast tiden gick ändå rätt sakta...
Imorn ska jag iaf in till Sthlm med 13:41 tåget för att shoppa second hand och spana in vad Urban Outfitters har att erbjuda. Jag ska även kolla in Gina Tricot, Zara, Indiska och Glitter. Men snål som jag e så kommer jag nog till slut shoppa loss på H&M.
Det jag kommer leta efter imorn är iaf; en hatt, pennkjol, svart läderjacka, tubtopp från G.T., skor, guld leggings från Blammo, Slayer t-shirt, och tröjor med fågeltryck. Det jag behöver köpa är; en deo, sminkborttagning och en stegräknare.
Sen ska jag bläddra igenom tidningarna
Nylon och i-D och se om dom e nåt att ha. Jag sitter nämligen och våndas över om jag ska beställa en helårs prenumeration av Nylon eller i-D. i-D kostar 95:- i butik och ca 400:- för en årspren., mendans Nylons årspren. kostar drygt 250 kr. Jag har läst Nylon på Internet och i mina ögon så värkar i-D bättre, men jag måste vara 100% säker innan jag betsämmer mig! fast enegtligen så har jag redan bestämt mig för i-D... Nån som vet personligen vilken som e bäst?
CIAO  //SUNNY

hotpanys   shopping is love   bracelets


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback