Watershine Elixir

Jag kan ärligt talat säga att jag påverkats av Maybellines reklam för deras nya lipgloss Watershine Elixir. Jag brukar fnysa åt reklamer för smink som oftast är väldigt cheesy och dåliga, och det var ingen skillnad på den här reklamen, men jag blev ändå riktigt sugen på att köpa läppglanset. Jag har kollat runt på Internet och den har fått både ris och ros på olika sidor så jag har beslutat mig för att köpa ett eget exemplar. Jag är sugen på färgerna "530 Lunar Magic", "550 Vibrant Fuchsia" och "530 Vibrant Violet". Starka färger på läppglans brukar aldrig hålla så värst bra, men det struntar jag i! Och snål som jag är så tycker jag 100 spänn är lite för dyrt, men då hoppas jag att det är värt det!
Är det nån som har nån erfarenhet av det här läppglanset? Kommentera isf.

marilyn make-up
Lipgloss is a girls best friend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback