The Departed

Var på bio i går med pappa och min lillebror, vi såg The Departed. Jag ville inte se den förra gångan vi gick på bio, så då såg vi Little miss Sunshine, som var riktigt bra! Både Little miss Sunshine och The Departed har blivit Oscar-nominerade i kategorin Bästa Film, personligen hejjar jag på Little miss Sunshine.
Departed var lite bättre än förväntat; när jag såg reklamen för filmen och såg inte meningen i att se den när filmen handlade om en mullvad i FBI och en mullvad i maffian och man visste vilka dom var och man visste att hela filmen skulle gå ut på att dom skulle försöka komma på vilka mullvaderna var. Men ändå så lyckades den vara spännande, fast jobbigt lång och på slutet ville jag bara att allt skulle få en lösning så jag kunde gå hem. Det positiva med filmen var att jag insåg att hur snygg Leonardo di Caprio är. Jag har konstaterat att han är mycket snyggare på film än på bild.

blinking heart2blinking heart2black blinking heartblack blinking heartblack blinking heart - Två hjärtan, av fem möjliga.

Eller vad tycker du? Kommentera eller skriv i min gästbok!

Kommentarer
Postat av: Em

åhh fick den bara 2/5 av dig... jag såg den för ett par veckor sedan och tyckte att det var helt otrolig! men men , självklart kan vi inte alla gilla samma filmer ;) men Leo var iallafall GRYMT het i den hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback