Seg städ dag

I dag städade jag på mammas jobb i 4½ timme. Det var helt okej, men jag stressade mig igenom det hela, varför vet jag inte, men det hade varit smartare av mig att ta det lungt i stället så att jag hade fått längre arbetstid och därmed tjänat mer pengar. På torsdag ska jag eventuellt hjälpa till att städa en av brukarna på mammas jobbs stuga. Iaf, sen när jag var färdig givk jag till Apoteket för att hämta ut p-pillrenra och smärtstille tabletterna som gyn hade skrivit ut åt mig, men jag gick tomhänt därifrån eftersom jag inte hade leg eller pass med mig vilket man behöver när man ska hämta ut receptbelagd medicin som där receptet skickats över Internet. Jag gick iaf hem och letade rätt på mitt pass som till min besvikelse inte är giltigt längre, men förhoppningsvis så märker inte apotekarien det :D Jag värmde nudlar till lunch och nu är jag uttråkad. Borde skriva rent mina biologi anteckningar men lat som man e så är det inte prioritering nummer ett.
blinking heart2 CIAO! SUNNY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback