Otålig kärlek

Något jag stör mig otroligt på är när två personer i ett TV program älskar/vill ha varandra men som aldrig blir ihop utan bara drar ut på det hela och gör livet surt för sig själva! Som LOST t.ex. Jag kan inte kolla på LOST längre för jag blir så irriterad över att Jack och Kate aldrig blir ihop. Sen är jag en sån som gillar att känna mig smart när man kommer på vad som kommer hända innan resten av familjen, och även dom i TV rutan har fattat nåt, men tyvärr så får man inga sånna ledtrådar i LOST så jag pallar inte att se på det längre. Sen är det ju Dr McDreamy och Meredith i Grey´s Anatomy. Alla vet att ni älskar varann så bli ihop då!! Ännu ett par som aldrig får varann är ju Marissa och Ryan i O.C. vilket drar ner hela serien, enligt mig.

Men jag kan hålla med om att det kanske inte vore lika kul att kolla på Grey's eller O.C. om det inte fanns nåt kärleks drama men eftersom jag nu inte vet till 100% hur det skulle så ut så tänker jag fortsätta klaga!

blinking heart2 CIAO!!

crashing love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback