Movie-afternoon

Det blev ingen Hem till gården, såg i stället på nån special om världens vackraste Scarlett Johanson där dom berättade om alla filmer hon gjort. Då fick jag veta att hon gjorde rösten till en av "huvudrollerna" Spongebob Squarepants: the movie, som jag laddade ner igår, och då berättade hon att hon älskar Svampbob, precis som jag! Därför ska jag nu se på Svampbob filmen. Jag började förresten ladda ner Anchorman imorse och nu är den nedladdad! Will Ferrell är bääst! (han är gift med en svenska och en en son som heter Magnus :) Jag längtar såå efter hans ny film Blades of Glory där han spelar mot Jon Heder aka Napoleon Dynamite! XD (hatar uttrycket "X D" med den smilein beskriver mitt ansiktsuttryck när jag tänker på dom två tillsammans) Filmen handlar om att dom är rivaliserande proffs skridskoåkare som måste börja jobba ihop, tanken på dom båda i trikåer e riktigt skratt retande! Kolla in trailern!
Jag får bara inte glömma att mamma förväntar sig att toaletten ska vara färdig skrubbad när hon kommer, och att jag har ett musikhistorie häfte att skriva!
blinking heart2  CIAO! //SUNNY.

färgglatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback