Kebabpizza!

Just nu sitter jag och käkar på ett äpple men det ända jag kan tänka på e den stora härliga kebabpizzan jag ska beställa om 10 minuter! Jag har gått och tänkt på den ända sen i tisdags när alla fröknar åt kebab pizza och jag lovad mig själv att om jag klarade mig igenom veckan skulle jag få en pizza i belöning! Nu har jag i och för sig inte "klarat" mig genom veckan eftersom jag var hemma i år och i dag, MEN JAG FÖRTJÄNAR DEN ÄNDÅ! Nu börjar magen knyta sig av hunger! Måste... beställa... nu!
Hehe, kolla in den här sidan: http://alltomkebab.se/contribute

black heart           black heart           black heart           black heart           black heart            black heart            black heart            black heart

Gästbok!



Kommentarer
Postat av: arijana

Tack för att du kommenterade, det är alltid lika kul att få höra om vad andra tycker. Jo jag kan nog hålla med dig om att Cory är bättre. Men ett plus för den andra tjejen är ju att hon försöker iallafall.
Ha det bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback