Jag ser det snöar, jag ser det snöar

drawn heartNu ser jag små snöflingor som faller ner från himlen och följer vindens spiral formade takt. Tänk så poetisk man kan bli. Nästan patetisk. I dag gick jag iaf till dagiset, det gick lite lättare än förut, kanske för att jag känner mig lite mer hemmastad nu. Av nån anledning så känner jag mig lite deppig just nu, kanske för att jag inte fått nåt o äta på ett tag, blev aldrig mätt vid lunch.
Nu faller snöflingorna bara alldeles rakt ner. Det är fint när dom fastnar i ett spindelnät, och rätt åt spindelj--larna! Jag kommer inte på så mycket att skriva. Skulle kunna berätta om helgen, men den var inte så händelserik. Jag tog ner julpyntet iaf, men jag har fotrfarande inte börjat jobba med musikhistorian, fast det skulle jag inte ha skrivit för jag skulle ju faktiskt kunna börja jobba med det nu, men det har jag ingen lust med! Jag längtar nåt så otroligt till Island! Och jag kan inte bestämma mig för om jag ska dit i sommar och jobba, eller nästa. Det får nog bli nästa, då kan jag åka med
Nordjobb. Men då är det i så fall dags att börja leta sommarjobb här i Sverige. Jag skulle kunna städa, jobba i trädgård eller affär, men jag måste bara lyfta rumpan ur stolen och göra nåt i stället för att bara tänka och prata om det. För det första måste jag hitta mitt CV, sen kan jag börja skriva nån sorts ansökan och så är det bara att skicka in det.
Jag fortsatte läsa Harry Potter och halvblodsprinsen i helgen, efter att den legat orörd i några veckor. Jag har jätte svårt för att bara sätta mig ner och läsa, men Harry Potter böckerna har jag alltid haft tid för! Och nu tror jag faktiskt att jag ska ta och läsa vidare, men först ska jag plocka fram lite nötter och russin för att få lite energi i min trötta kropp!
CIAO! //SUNNY.

bubblegum

Kommentarer
Postat av: Maria

haha så söt dem två med tuggummit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback