Inte en blund

Min lillevror hade filmkväll i går, två tjejer och två killar från hans klass kom dit och dom skulle sova över. Mamma var i Stockholm på nån fest och jag bestämde mig för att va hemma så för att kunna hålla ett öga på dom, vilket jag ångrade när jag inte hade nåt att göra men jag fick en trevlig kväll till slut och kollade på bloopers från Friends och The Office på YouTube. Gick sen och la mig vid 0:00 och tyckte det var konstigt att jag orkade va vaken så sent eftersom jag vanligtvis har slocknat innan tolv slaget. Men tror du att jag kunde somna? Neeeeeeej det kunde jag inte coh jag var så j--la sur hela natten! Dom skrattade och hade kul i vardagsrummet hela natten och jag var så arg på dom att jag inte ville säga till för jag var rädd att jag skulle få ett utbrott på dom och slå ihjäl dom (se bilden nedan hehe...). Men tillsut kom jag på den brilljanta idén att jag kunde stänga dörren till mitt eget rum, då var klockan 5 och mamma hade just kommit hem. Jag somnade tillslut nån gång innan 6 och vaknade vid 11 och gick upp för jag skulle övningsköra, men det ställde jag in.
Men nu måste jag gå och lägga mig och få mig en rejäl sömn för imorn börjar skolan igen efter 2 veckor. Det känns som att mina fingrar domnar här på tangent bordet så det e nog dags att gå och lägga sig.

gun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback