Elle Galan 2006

Jag tänkte skriva ner mina tankar om Elle galan eftersom alla andra bloggare oxå har gjort det (måste följa strömmen ibland ;-) och dom flesta tyckte jag för mycket ros än ris!
Jag tyckte att tjejen som var programledare var riktigt dålig, tur att Pontus fanns där. Hälften av catwalk tjejerna var vingliga nybörjare som såg jätte nervösa ut vilket jag störde mig otroligt på. Och att Christer Fuglesang över huvud taget var med i det här sammanhanget tyckte jag var riktigt pinsamt. Och, som Alexandra Pascalidou skrev, så borde Dita von Teese ha vunnit för bästa avklädare, lite komiskt att jämställdhetsministern var där när Dita strippade för hela svenska folket. Men dom flesta av mina favoriter vann rätt priser och Marit Bergman och Dita von Teese var lika vackra som alltid.
Nu ska jag käka nåt, e vrål hungrig!
blinking heart2 Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback